Tuesday 23 December 2014

Baru Saya Tahu Kenapa Kulit Dia Cantik!



Ada seorang Chinese lady ni, orang selalu cerita, kulit dia cantik berbanding dulu.



Bila orang tanya, beliau beritahu amal makan Vitamin C Shaklee, 3-6 biji sehari! Tu dia!! penangan Vitamin C.



Orang kata dulu kulit dia tak berapa cantik, tapi selepas makan Vitamin C  memang nampak ketara perbezaannya.



Saya tak ingat nama dia, tapi saya ingat kisah beliau pasal Vitamin C.



Berminat nak dapatkan Vitamin C 2 botol dengan diskaun 5%

Call / Whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik like di FanPage saya : Mommy Aulia 




COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.

No comments:

Post a Comment