Sunday 16 October 2016

Kurus Dengan Omega Guard Shaklee *Best!




Image result for gemuk





Saya yakin para ibu, isteri, wanita tidak mahu menjadi seperti ini

Atau seperti ini




Image result for wanita obesiti


Maka pengambilan makanan dan cara hidup kita perlu seimbang... walaupun banyak pusat kecantikan yang boleh membantu namun kosnya pastilah tinggi ..


Bagi saya, Omega, Alfalfa dan Herb Lax sangat-sangat membantu. Harganya cukup berpatutan. Walau bagaimanapun pengambilan buah-buahan juga adalah penting, kerana ianya sangat membantu sistem pembuangan lebih lancar.


Memang antara tips yang bagus kita amalkan untuk elak perut buncit ialah elakkan minum ais dan bersenam setiap hari. Namun suplemen juga membantu dalam proses itu.


Setelah saya ambil Omega sebagai pembakar lemak, ia memang memberi kesan yang sangat hebat pada selera makan saya.. Alhamdulillah saya dapat rasai perbezaannya.. Memang setelah amalkan makan Omega kita akan rasa banyak dahaga daripada lapar. Jadi saya akan banyak minum air. Sebenarnya ianya bagus dalam membantu pembakaran lemak. 


So jika anda ingin mencuba dan amalkan Omega, Alfalfa dan Herb Lax boleh dapatkan daripada saya, dengan konsultasi penuh dan harga berpatutan.



 Call / Whatsapp : 0192574147  
          
Email : zatulshoppe@gmail.com 
             
Add fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.
             
           Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia          




        PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA          

COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL.




No comments:

Post a Comment