Friday 21 October 2016

Benarkah Jerawat Tanda Masalah Dalaman?


Pernah tak tengok gambar ni?Image result for JERAWAT TANDA MASALAH DALAMAN





























Bila tengok, saya rasa macam ada kebenarannya..

Setiap kali saya kurang air, saya dapati memang senang jerawat nak tumbuh..


Hakikatnya jerawat keluar disebabkan banyak faktor.


Antaranya  :-

1. Stress
2. Hormon yang tak balance
3. Kurang air
4. Makanan yan tidak seimbang
5. Persekitaran yang tidak sihat


Saya sarankan untuk masalah ini, pengambilan beberapa jenis vitamin adalah penting. Seperti 

Vitamin C
B Complex
GLA Complex
Vitamin E

Selain itu, jika individu ada masalah jerawat batu, saya sangat sarankan pengambilan Garlic dalam membantu mencairkan darah.





Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya :       

Call / Whatsapp : 0192574147                     

     Email : zatulshoppe@gmail.com                        

 Add fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.                                    
         Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia                             




PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA           

 COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL .



No comments:

Post a Comment