Sunday 16 October 2016

Pengedar Shaklee Meru, Setia Alam, Shah Alam & Klang


Assalamualikum ...


Bagi anda yang tinggal di sekitar Meru, Setia Alam, Shah Alam dan Klang... Saya adalah pengedar Shaklee di sekitar Meru, Setia Alam, Shah Alam dan Klang.. [Shaklee ID : 891354].


Saya merupakan pengguna produk Shaklee sejak tahun 2013 dan telah jantuh cinta dengan produk Shaklee ini . Menyedari keberkesanan dan kebaikan produk Shaklee,  saya berhasrat untuk berkongsi dengan anda semua kebaikannya ..







Jika anda ingin stok yang cepat atau COD, saya boleh menghantar terus ke depan pintu rumah anda. Selain itu, boleh juga ke rumah saya di Meru. Konsultasi PERCUMA disediakan EKSKLUSIF untuk anda yang menjadi pelanggan saya. 

Sebarang pertanyaan boleh hubungi saya.




Call / Whatsapp : 0192574147 
           
Email : zatulshoppe@gmail.com 
             
Add fb saya : Nazatul Rahman Biz
               
          FanPage saya : Mommy Aulia          

No comments:

Post a Comment