Thursday 13 October 2016

Pentingnya Suplemen Untuk Ibu Bekerja


Image result for Suplemen tambah tenaga shaklee


Assalamualaikum ...


Baru berkesempatan nak reply massage customers yang berlonggok ni ..


Ada yang nak order barang .. ada yang baru nak kenal-kenal dengan produk Shaklee.. ada juga yang nak inform barang mereka dah sampai ...                                                             
Walau apa pun saya tetap bersyukur masih lagi diberi kesempatan untuk singgah dan menulis blog hari ini ... 


Alhamdulillah .... bersyukur sangat kerana setiap pagi masih  berkesempatan untuk menguruskan keluarga dan anak-anak meski pun saya bekerja .. Dari awal pagi menyiapkan anak ke sekolah, menyediakan sarapan untuk bekalan harian mereka... walau nasi dengan telorr ( sedap woo .. )


Lagi satu saya nak share, tanpa Suplemen Shaklee confirm saya akan lembik giler,,, penat kotttt..






Suplemen Untuk Superwoman



Image result for ESPshaklee




Saya seorang guru, perjalanan ke sekolah mengambil masa hampir 30 minit ... Sampai sekolah naik tangga, turun tangga ... berdiri sambil mengajar ...


Can you imagine that ..? Macamana saya nak survive dan bertenaga  tanpa ada suplemen??


Saya adalah ibu bekerja dan masih lagi menyusukan anak, walaupun dah berusia 2 tahun ... namun penghasilan susu masih lagi optimum... hasil dari pengambilan Suplemen Shaklee juga ... alhamdulillah .. pada masa yang sama mengusahakan perniagaan Shaklee ini .. dan mudah-mudahan menjadi satu empayar perniagaan yang besar satu hari nanti .. aamiin ...


Walaupun saya tahu ramai lagi ibu-ibu hebat di luar sana mampu cergas tanpa suplemen, saya tetap juga nak ambil suplemen ... untuk kesihatan kita juga kan....

Yang belum ambil apa kata jom cuba sekarang... rasailah perbezaannya ...


Kalau nak order atau sebarang pertanyaan jemputlah message saya ye..
019-2574147



PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA      


 COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL.


No comments:

Post a Comment