Wednesday 19 February 2014

Pencuci Muka Setanding Jenama Antarabangsa


Dulu pertama kali guna pencuci muka ni terus jatuh cinta.

Nak tahu sebab apa?

  • Pertama kali tengok saiz pencuci muka ni memang tak disangka .Ingatkan kecil aja. Rupanya besar.

  • Guna sikit je dah boleh cover cuci satu muka. Sikit tu besar biji kacanghijau aje taw... Berbaloi-baloi... guna sikit tapi buih banyak.. Kalau macam ni, boleh cecah sampai 6 bulan lamanya... Jimat betul pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni. Berbanding dulu sebelum kenal Shaklee, saya pengguna setia pencuci muka safi. Guna sikit tak da pun boleh cover satu muka.

  • Lepas cuci muka dengan pencuci muka ni, muka tak rasa cekang. Rasa best je...Selesa sangat-sangat.. Berbanding saya guna jenama dulu, lepas cuci muka, muka terasa cekang.

  • Kebetulan, saya pun ada sebii jerawat besar, 2 hari je pakai pencuci muka ni... terasa jerawat yang besar tu dah mengecil.. Serius best pencuci muka ni..

  • Saya bagi adik saya cuba pencuci muka ni. Kesian tengok muka dia penuh jerawat. Merah-merah muka dia.. Lepas seminggu, Tanya feedback dia macam mana selepas pakai pencuci muka ni? Dia kata kulit dia dah kurang merah-merah. Jerawat pun semakin kurang. Alhamdulillah.... ada perubahan..

Ni bukan reka-reka cerita ye... memang pengakuan saya sendiri..


 
Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee - Gentle Deep Foaming Cleanser
 
* Menjadikan kulit wajah kita segar dan bersih
 
* Rumpai laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati, dan menegangkan.
 
* Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
 
* Strawberi Begonia mencerahkan dan mengimbangi pigmen
 
* Memberi cucian lembut dan menyegarkan serta tidak menghakis atau mengelupas
 
 
 
Rasa segar dan nyaman sebaik sahaja wajah ni dicuci dengan Nutriwhite  Shaklee. Kulit pun rasa lembut dan licin. Kalau semut lalu pasti jatuhla.... Cuma satu je tiada haruman wangian... Saya rela abaikan haruman wangian ini kerana pencuci muka Nutriwhite Shaklee ni bebas dari bahan kimia dan sintetik berbahaya. Memang selamat untuk kulit muka kita.
 
 
Kepada anda yang memang memilih sesuatu produk kerana jenama janganlah risau. Produk Nutriwhite Shaklee ini memang standing dengan Estee Lauder dan SKII. Ia dihasilkan dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan sampingan.
 
 
Orang katalah bukan saya kata, " tak kenal maka tak cinta! Sudah kenal pasti jatuh cinta!" Betul tak? 

 
 
 
Berminat? Dapatkan produk Shaklee, info dan tip kesihatan dari saya :
 
 
 
Tel / Whatsapp : 019-2574147
 
Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya
 
Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia
 
 
 
COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.
 
 








No comments:

Post a Comment