Friday 7 February 2014

Demam Denggi Pulih, Nutriferon & Performance Drink Penawar Terbaik!

Alhamdulillah.... Seronok bila kita dan ahli keluarga kembali sihat. Bak kata seorang pengguna Shaklee ni .. Teruja you!

Apa yang diterujakan sangat ni? Jemputlah baca pengalaman fresh N (nama dirahsiakan hehe..) tentang demam denggi suami yang akhirnya pulih dengan vitamin-vitamin Shaklee. Ye, memang teruja!


Testimoni 1

" Salam semua.... selalu asyik baca testimoni orang lain je... hari ni saya nak share testimony dari saya...."

husband saya demam dari hari jumaat minggu lepas... saya ingatkan demam biasa je... so juz bagi panadol... Sabtu pulak , husband saya masih lagi pergi kerja. Dia cakap demam dia makin teruk. Saya tak pikirapa lagi, sebab dia selalu kena demam.... Ahad pagi saya bawa dia pergi klinik.. doctor cakap kalau demam tak kebah esok bawa lagi buat further checkup... Memang tak kebah pun sampai hari isnin. Isnin pagi kitorang decide pergi klinik kerajaan terus buat blood test... doc cakap husband saya SUSPECT DENGUE... saya memang dah risaulah... hari-hari followup buat blood test... hari Isnin platlet 129, hari Selasa platlet 122, hari Rabu platlet 133, hari Khamis platlet turun sampai 166... kalau ikutkan memang nak hantar sampai masuk wad je... petang Khamis tu saya baru terfikir tentang NUTRIFERON...  terus ke branch dapatkan NUTRIFERON dan PERFORMANCE DRINK.... balik tu saya terus bagi NUTRIFERON dalam 1 sachet.... dalam jam 3 petang... lepastu jam 7 malam saya bagi lagi 1 sachet dan sebelum tidur saya bagi lagi 1 sachet... antara waktu tu saya buatkan satu botol besar PERFORMANCE DRINK...

pagi tadi buat blood test lagi... Alhamdulillah... result sangat mengujakan... platlet naik ke tahap normal 160.. lega rasanya hati ini... so doc cakap husband saya bebas dari denggi... NUTRIFERON dan PERFORMANCE DRINK SHAKLEE memang best!!



Dalam Shaklee untuk masalah DEMAM DENGGI ada beberapa yang disarankan untuk pesakitnya ambil iaitu :






APA ITU PERFORMANCE DRINK DAN NUTRIFERON?

PERFORMANCE DRINK adalah satu-satunya minuman isotonik yang bebas karbonat malah kurang gula (less sugar).

NUTRIFERON untuk tingkatkan sistem imun. Sistem imun adalah seperti tentera badan kita, yang melawan jangkitan dan penyakit-penyakit yang mengancam kesihatan dan kecerdasan badan. Tanpa pertahanan ini, virus, bakteria, parasit, toksin dan lain-lain pathogen bahaya akan menyerang badan kita, menjadikan badan kita lemah dan sakit.

Kedua-duanya amat perlu jika anda DEMAM DENGGI



Jadi jangan ambil mudah tentang Nyamuk Aedes..... Demam Denggi jika dah sampai darah sudah tercemar, amatlah bahaya dan boleh bawa maut. Namun masalah Demam Denggi ini boleh dikurangkan jika anda sering berwaspada ya.... IshaAllah...


Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :

Call / whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia


COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.








No comments:

Post a Comment