Friday 21 October 2016

Amalkan Omega Guard Shaklee Untuk Kesihatan Optimum


Image result for omega guard shaklee



Sebenarnya dah ramai orang tahu tentang khasiat minyak ikan DHA, untuk daya ingatan yang kuat dan lebih kepada otak. 


Namun hakikatnya Omega Guard mempunyai banyak khasiat yang tersembunyi.


Omega sebenarnya jika diambil secara konsisten kita akan dapati sebenarnya kita akan lebih bertenaga, mempunyai kecerdasan minda dalam berfikir, dan menjana idea, tiada masalah sendi bila dah berusia, kolestrol baik terjaga, berat badan akan lebih ideal bila makanan terjaga dan awet muda tau ..


Saya dan seluruh keluarga memang amalkan Omega Guard Shaklee ini.


Saya


Saya amalkan mega Guard Shaklee untuk pastikan saya cergas dan kulit saya nampak muda. Setiap hari memang saya suka makan Omega Guard Shaklee ini untuk mengekalkan kehangatan badan. Selalunya bila terkena aircond saya memang tidak tahan, tapi apabila saya amlkan Omega Guard Shaklee saya dapat atasinya kerana Omega Guard Shaklee menjadikan badan saya keka warm dan tak mudah rasa sejuk atau sengal-sengal. Omega Guard Shaklee buat sistem imun saya lebih kuat. Juga menjaga berat ideal badan.


Suami


Suami saya makan Omega Guard Shaklee untuk jaga tahap kolestrol dalam badan, jaga penyakit gout dan bagus untuk otak. 


Abah dan Mak saya

Abah dan mak saya makan untuk jaga tahap kolestrol, dan kesihatan jantungnya. Saya akan sentiasa bekalkan Abah dan Mak Omega Guard Shaklee ekstra.


Anda?


Pastinya anda ada cerita Omega Guard Shaklee yang boleh dikongsikan.. ataupun anda baru mula ingin mencuba Omega Guard Shaklee ini? Boleh hubungi saya di :






            Call / Whatsapp : 0192574147                          

            Email : zatulshoppe@gmail.com                          

        Add fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.                                              
                   Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia                              





PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA             

COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL . 









No comments:

Post a Comment