Thursday 27 November 2014

Smart Brain & Health Set



Salam Jumaat semua... hari ini saya nak memperkenalkan set untuk anak kita iaitu Smart Brain and Health Set.. Semua ibu bapa mengimpikan anak yang pintar, cerdik, genius, dan pastinya mahu anak sentiasa sihat dan ceria kan? Set ini membantu meningkatkan IQ anak, dalam masa yang sama meningkatkan system imun anak kita...





 
 
 
Apa ada dalam set ini?
 
 
  1. Omega Guard - Minyak ikan terbaik di dunia yang mengandungi DHA, EPA dan ALA dan banyak lagi asid lemak omega-3 semulajadi. Omega sangat membantu perkembangan otak anak, seawal usia 1 tahun. Bagi ibu mengandung, pengambilan omega pada trimester kedua kandungan, membantu perkembangan otak janin dengan sempurna. Info lanjut tentang Omega boleh klik DI SINI
  2. MealShake - Merupakan multivitamin terbaik, yang mengandungi fiber, protein, kalsium dan zat penting yang diperlukan oleh tubuh. Jika anak anda sering selsema, batuk, mahupun demam, MealShake adalah penyelesaian terbaik. Di mana ia meningkatkan system imun anak anda, secara semulajadi.
 
 
Jika anak anda berusia 1 tahun ke atas, kedua-dua supplement ini sesuai untuk IQ dan kesihatan anak anda. Harga? Memang berbaloi ... Sangat murah berbanding kesihatan dan kecerdasan minda anak yang tak ternilai harganya kan?
 
 
Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di :
 
 
 
Call / Whatsapp : 019-2574147
 

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.
 
Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia 



Konsultasi percuma untuk customer saya...


COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.





 

No comments:

Post a Comment