Friday 12 August 2016

Makan Ostematrix Mudah Bangun Pagi

Image result for ostematrix shaklee


Assalamualaikum


Ostematrix adalah salah satu supplement Shaklee yang sangat saya suka.





Mengapa saya suka Ostematrix Shaklee?



1. Saya mudah rasa relax dan tak rasa penat. Terutama bila keadaan sibuk di waktu siang dan apabila saya banyak travel.



2. Bagus untuk anti stress



3. Mudah untuk bangun tidur




Masa awal pengambilan Ostematrix saya ambil 2 biji, maklumlah belum biasa untuk menelan 4 biji sekaligus. Seterusnya saya biasakan 4 biji sebelum tidur. 


Wajib ambil Ostematrix sebelum tidur setiap malam . Selain untuk tulang, kesannye memang mudah untuk bangun pagi .


Saya minum susu, tapi jarang-jarang. Dengan Ostematrix lebih selamat sebab memang wajib ambil setiap malam..




Berminat nak dapatkan promo twin pack ? Boleh hubungi kami




 Call / Whatsapp : 0192574147 
         
Email : zatulshoppe@gmail.com  
          
Add fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya. 
          
 Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia         





PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA    
    
COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL.


No comments:

Post a Comment