Thursday 23 March 2017

Mak Abah Saya Pilih Shaklee!!

Assalamualaikum ...


Mak dan abah saya dah mula suka vitamin Shaklee ..

Sebenarnya dah lama saya beri mak dan abah  saya amalkan vitamin Shaklee, dan mereka dah mula sukakan vitamin Shaklee ni ... Lagi-lagi apabila pulang dari menunaikan Umrah..

Memang saya bekalkan Vitamin Shaklee untuk mak dan abah sepanjang menunaikan Umrah .. Alhamdulillah sepanjang berada di Tanah Suci dapat menunaikan Ibadah dengan baik ... dan dalam keadaan sihat..



Testimoni mak tadi,


" Biasanya mak selepas makan makanan laut, akan mula rasa gatal-gatal, di kulit, mata pun kadang rasa gatal. Memang allergi dengan makanan laut. Tapi bila amalkan vitamin Shaklee ni mak dah tak risau kalau makan makanan laut. Dah boleh dah menikmati makanan laut.. dah tak rasa gatal dah .. "


So dah alang-alang tanya juga kat mak, vitamin apa yang mak belum ada lagi senang nak stockup sekali gus nanti. Mak dah mula sebut banyak vitamin. Tapi yang penting mak tetap pilih Shaklee!! 


Shaklee memang bagus ... mak cakap..


Anda ada testimoni vitamin yang diberi pada mak ayah? Jomlah share, supaya ramai lagi anak yang mampu berbakti pada mak ayah dengan membekalkan vitamin yang sihat kepada mereka!!


Nak order Vitamin Shaklee boleh call atau whatsapp saya ye..


Salam sayang,
Mommy Aulia





                     Call / Whatsapp : 0192574147                          

                     Email : zatulshoppe@gmail.com                          

        Add fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.                                              
                           Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia                              





     PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA             

COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL . 


No comments:

Post a Comment