Thursday 23 March 2017

Shaklee Minuman Kesihatan Seisi Keluarga





Assalamualaikum ...


Dah menjadi kebiasaan saya jam 10.00 malam adalah waktu untuk anak-anak tidur. Sebelum tidur seperti biasa saya akan bancuhkan susu bersama Meal Shake untuk anak-anak.

Ya satu sebab adalah untuk pastikan anak-anak minum cukup air at least segelas sebelum tidur. Biasanya saya akan campurkan Meal Shake dengan susu lah pada waktu malam sebelum tidur.


Image result for shaklee triple gem


Oh ya minuman ini juga lah yang anak-anak saya ambil pada waktu pagi sebelum ke sekolah. (campurkan susu dan Meal Shake), dan kebiasaanya pada waktu pagi saya tambahkan dengan Vitalea For Children untuk Aulia dan Aryan.






Kami jadikan amalan supaya mereka boleh bertahan untuk tunggu makan pagi atau terus ke lunch bagi Aulia.


Kenyang ke?


Ya ianya mengenyangkan. 


Supplement ini lengkap untuk tumbesaran mereka kerana Meal Shake sebagai Multivitamin yang lengkap dengan serat dan zat galian. Performance Drink membantu mengekalkan ion dalam tubuh dan kestabilan elektrolit dalam badan.


Saya dan suami juga minum yang sama pada waktu pagi . Kami minum ESP dan Performance drink dan tambahkan dengan Vivix. 


Jika mencari supplement untuk anak-anak yang tak pandai telan vitamin tablet atau tak suka makan vitamin tablet boleh introduce supplement ni.  


Alhamdulillah ia membantu anak kita sihat dan bertenaga. Paling utama membantu tubuh mereka mendapat zat yang secukupnya untuk tumbesaran mereka. 


Berminat nak dapatkan vitamin ni?


Boleh hubungi kami untuk maklumat lebih lanjut.





              Call / Whatsapp : 0192574147                          

            Email : zatulshoppe@gmail.com                          

        Add fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.                                              
                   Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia                              





     PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA             

COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG. KL SENTRAL . 










No comments:

Post a Comment