Tuesday 21 January 2014

Khasiat Omega Guard Shaklee Untuk Ibu Hamil

Omega Guard Shaklee ialah minyak ikan terbaik di dunia. Terkenal dengan kebaikannya, hari ini saya nak bercerita tentang khasiat Omega Guard Shaklee untuk ibu hamil. 
 Sebelum itu, marilah kita lihat apa itu Omega Guard Shaklee. Omega Guard Shaklee atau Omega-3 ialah minyak ikan yang mengandungi asid lemak 3. Ia mengandungi DHA, EPA, ALA dan banyak lagi asid lemak Omega-3 semulajadi. Omega tidak dapat dihasilkan oleh badan, oleh itu pengambilan omega dalam diet harian sangat perlu bagi ibu hamil. Satu sajian Omega Guard Shaklee membekakan 905ml asid lemak Omega-3, EPA dan DHA.
 
 
 
 
 
Apakah khasiat Omega Guard Shaklee untuk ibu hamil? Antara khasiatnya ialah :
  • Membantu tumbesaran dan pekembangan otak janin
  • Membantu perkembangan memori janin
  • DHA yang terkandung dalam Omega Guard Shaklee, merupakan nutrient utama untuk otak, system saraf dan retina janin
  • Bagi ibu pula, ia membantu mengawal tahap kolestrol dalam badan ibu
  • Omega Guard juga membantu ibu mengawal berat badan berlebihan secara semulajadi
  • Ibu yang mengamalkan omega juga mendapati system imun tubuh bertambah baik, dan ibu-ibu ini jarang dijangkiti penyakit, demam dan selsema
 
Begitu banyak khasiat Omega Guard Shaklee untuk Ibu hamil. Memang sangat berbaloi, lebih-lebih lagi jika anda mengimpikan anak-anak yang bakal lahir nanti bijak IQnya. Untuk makluman, ibu boleh mengambil Omega Shaklee ini sebaik sahaja kandungan memasuki trimester 2, dan sebotol Omega Shaklee ini tahan selama 3 bulan.
 
 
Setelah mengetahui khasiat Omega Shaklee untu ibu hamil, jangan abaikan supplement ni ye.. Ibu bapa mana taknak anak cerdik dan pintar kan.. ? Untuk mendapatkan Omega Shaklee ini pada HARGA ISTIMEWA, hubungi saya seperti di bawah :
 
 
Call / Whatsapp : 019-2574147
 
 
Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya
 
Klik like di Fanpage saya : Mommy Aulia
 
 
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..
 
 
 
 
COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.  
 

No comments:

Post a Comment