Wednesday 29 January 2014

Set Bersalin Shaklee Terbaik Untuk Ibu Berpantang

Alhamdulillah.... antara produk terhangat yang mendapat tempat di hati pengguna Shaklee ialah Set Bersalin Shaklee. Set bersalin Shaklee terbaik untuk ibu berpantang kerana ia membantu menyembuh luka bersalin dengan cepat serta membantu susu ibu meriah, sekaligus bertindak sebagai milkbooster. 



Selain daripada itu dengan mengamalkan Set Bersalin Shaklee, semasa berpantang, ibu akan berasa lebih sihat, bertenaga, emosi lebih stabil dan kurang stress, serta kulit juga bertambah cantik. Stretch mark dan masalah kulit yang dialami oleh kebanyakan ibu semasa berpantang akan hilang dengan pengambilan konsisten ESP. Bukan sahaja luka cepat sembuh, susu meriah, malah banyak kebaikan lain yang diperolehi ibu dengan mengamalkan Set Bersalin Shaklee. Sememangnya Set Bersalin Shaklee terbaik untuk ibu berpantang!!



Berikut ialah produk yang terdapat dalam Set Bersalin Shaklee, serta kegunaan setiap satu. Terdapat 5 produk utama seperti di bawah. Namun jika anda bimbang mengalami sembelit semasa berpantang, anda digalakkan mengambil Ostematrix, yang mampu mengurangkan sembelit di dalam berpantang.


 
 
Berminat mendapatkan Set Bersalin Shaklee? Dapatkan terus dari saya. Semestinya untuk pembaca MommyAulia. Jangan ragu dan bimbang, Semestinya Set Bersalin Shaklee terbaik untuk ibu berpantang. Pelbagai kebaikan yang anda akan perolehi, dan yang paling penting selamat digunakan walaupun bayi anda mengalami jaundis.Bestkan!!
 
 
 
 
Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :
 
 
Call / Whatsapp : 019-2574147
 
 
Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya
 
Klik like di FanPage saya : Mommy Aulia
 
 
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya....
 
 
 
 
COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.  

No comments:

Post a Comment