Wednesday 29 January 2014

SET J ~ SET IBU MENGANDUNG


Ibu mengandung perlu mengambil makanan seimbang dan vitamin yang baik untuk mengekalkan kesihatan badan dan juga kesejahteraan bayi dalam kandungan. Keadaan tubuh ibu yang lemah dan mudah dijangkiti selsema atau demam menyebabkan ramai ibu hari ini mencari supplement terbaik untuk diri mereka. Cubalah Set J ~ Set Ibu Mengandung. InsyaAllah anda akan dapat rasa kesannya.
Set J ada 2 - Set J1 untuk ibu di trimester pertama dan Set J2 untuk ibu di trimester kedua
 
 
Set J1~ Ibu mengandung 1st Trimester
 
1. Vitalea - Multivitamin terbaik dengan zat besi. Membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah. Jika ibu ambil vitalea obimin tak perlu ambil lagi ye...
 
2. B Complex - Mengandungi 8 kumpulan vitamin B termasuk asid folic. Acid folic dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah merah di dalam tubuh. Jumlah acid folic yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan tiub neural bagi wanita yang merancang kehamilan sebelum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.
 
3. Vitamin C - Membantu meningkatkan system pertahanan badan, berperanan dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.
 
4. Ostematrix/Kalsium - Ibu mengandung perlukan 1000mg-1300mg kalsium sehari untuk pembentukan tulang dan gigi bayi yang sihat. Pengambilan kalsium juga membantu mengurangkan sakit belakang dan juga kebas-kebas yang lazimnya dialami ibu mengandung.
 
 
Set J2 ~ Ibu mengandung 2nd Trimester
 
1. Vitalea
2. B Complex
3. Vitamin C
4. Ostematrix / Kalsium
5. OmegaGuard - Merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan. Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 1000mg asid lemak omega 3 termasuk DHA dan EPA. Perlu untuk menggalakkan funfsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
 
 
Nota penting : Sekiranya anda telah mengambil set-set di atas, obimin dan acid folic yang dibekalkan oleh doctor tak perlu ambil ya....
 
 
Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :
 
Call / whatsapp : 019-2574147
 
 
Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya
 
Klik like di FanPage saya : Mommy Aulia
 

 
Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...
 
 
 
COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.  
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment