Tuesday 11 March 2014

1001 Kebaikan ESP Shaklee!



Salam semua.... hari ini nak bercerita tentang 1001 kebaikan ESP Shaklee, produk TERLARIS yang sentiasa habis dalam stok simpanan saya, biarlah berapa dozen pun saya order! Kenapa ESP begitu laris? Sebabnya ia mempunyai 1001 kebaikan yang tak terungkap dengan kata-kata... wah.. bersajak pula...


Apa 1001 kebaikan ESP Shaklee tu? Ni antaranya ya....

  • ESP terkenal sebagai milkbooster terhebat dalam kalangan ibu menyusu. Namun bagi yang tak menyusu, dan bagi yang tak menyusu, ESP takkan bagi anda ada susu pula ye... Jangan salah anggap.. Sebab ESP ni sesuai untuk semua golongan, termasuk wanita, lelaki, dan juga kanak-kanak yang berusia setahun ke atas.
  • ESP mencantikkan kulit anda! Apapun masalah kulit anda, ESP akan membantu, kerana ia protein yang akan membaikpulih struktur asas kulit dan mampu menghasilkan sel-sel kulit baru dengan cepat. Masalah kulit kering, jeragat, jerawat, dan berparut, jangan bimbang ESP ada...
  • ESP membantu anda rasa kenyang lebih lama. Bagi anda  yang ingin mengawal berat badan, sememangnya ESP membantu, kerana anda tidaklah sentiasa nak makan je. ... InsyaAllah selera makan terkawal.
  • ESP membantu meningkatkan metabolism badan. Bagi anda yang mengalami masalah metabolisma badan rendah, jangan ragu mencuba ESP ya.
  • ESP memberi tenaga untuk anda melakukan kerja harian tanpa mudah letih
  • ESP membantu meningkatkan kesuburan, melalui baikpulih sel pembiakan yang tidak normal.
  • Jika anda ibu mengandung, ESP memberi tenaga kepada anda tidak mudah letih dan menyediakan badan ibu ke arah penyusuan, kerana komponen utama dalam susu ibu ialah protein , kalsium dan air. Jadi pada anda yang bertekad menyusukan anak, amalkan Shaklee dari mengandung lagi ya..
  • Bagi ibu berpantang, ESP membantu membaikpulih luka dengan cepat. Ini kerana struktur asas kulit terdiri dari protein. Bila badan mendapat protein yang mencukupi, sel-sel kulit baru akan terbentuk dan memulihkan luka dengan cepat.
  • Jika anda mengalami sebarang pembedahan, ESP juga membantu membaikpulih luka pembedahan dengan cepat dan memberi tenaga kepada badan.
  • ESP membantu mengurangkan gastrik. Bagi yang mengalami gastrik teruk ambillah ESP, InsyaAllah anda berpuas hati dengan kesannya.
  • Dan yang paling best bagi wanita, ESP membantu menganjalkan semula payu dara anda! Bestkan?


Banyak lagi kebaikan ESP yang anda hanya dapat rasakan bila anda dah mengambilnya sahaja! Berikut adalah testimony ESP... Jom tengok



 
Testimoni 1







Testimoni 2



Pada anda yang nak mencuba ESP, walau apa pun sebabnya, jangan ragu mencuba, kerana ESP tersangat banyak kebaikannya. Hanya yang dah cuba je tau apa yang best ESP ni. Nak dapat HARGADISKAUN hubungi saya ya...



Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :


Call / Whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia

Konsultasi percuma untuk customer saya...


Penafian : Segala testimoni / penulisan produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.




COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.


No comments:

Post a Comment