Tuesday 25 March 2014

Kurus Dengan Shaklee

 



Alhamdulillah.. masih lagi meneruskan penulisan tentang Shaklee...Azam baru? Nak lebih sihat, lebih cantik, lebih kaya, hehe... dan lebih langsing gitew... Rata-rata di wall Fb kalau ditanya azam baru, ramai nak kurus!! Apa lagi, jom kurus dengan Shaklee!!


Boleh ke kurus dengan Shaklee? Pasti boleh! Ramai dah buktikannya. Tak percaya ? Lets the pictures talk!






Testimoni Kurus Dengan Shaklee 1 :








Testimoni Kurus Dengan Shaklee 2 :









Testimoni Kurus Dengan Shaklee 3 :








Alhamdulillah, banyak sungguh pengurangan dan perbezaan selepas semua customer kami mengambil Set Slimming Shaklee.


Bagi yang masih baru, berikut adalah antara produk slimming Shaklee. Biasanya saya akan consult mengikut keadaan customer. Jika menyusu anak, saya akan bagi produk yang sesuai untuk menyusu. Jika tidak meyusu, tentunya produk yang lebih power untuk anda. Jadi sebelum membeli, pastikan anda hubungi saya untuk khidmat nasihat yang betul ya!



Berikut ialah senarai produk slimming Shaklee:

  1. Lecithin / Omega - Berfungsi memecahkan lemak dalam badan
  2. Alfalfa / Herblax - Berfungsi membuang lemak yang telah dipecahkan tadi, membantu mengurangkan sembelit dan membuang toksin dalam badan.
  3. Cinch Shake / ESP - Berfungsi reshape semula badan anda, membuang inci yang tidak diperlukan dan membantu rasa kenyang yang berpanjangan.
  4. Cinch Tea - Membantu , meningkatkan metabolisme badan dan memberi tenaga. 


Nampak banyak? Anda tak perlu ambil semuanya, hanya yang kami cadangkan untuk anda sahaja. Dan jika budget anda terhad, Ada set budget untuk anda juga tau. Bawah RM100 je. Yang penting, anda hubungi saya untuk konsultasi percuma sebelum dan selepas pembelian. Konsultasi percuma hanya untuk yang membeli dengan saya sahaja ya. Tunggu apa lagi , jom kurus dengan Shaklee hari ini juga!


Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di :

Call / whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia


Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...



Penafian : Segala testimoni / penulisan produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.




COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.

No comments:

Post a Comment