Friday 6 June 2014

Haid Tidak Teratur Dan Senggugut


 
Salam Jumaat semua... mudah-mudahan hari Jumaat yang penuh berkat ini membawa kebaikan buat kita semua. .. Hari ini saya nak menyentuh tentang masalah haid yang tidak teratur. Adakah kita mengalami haid yang tidak teratur dan senggugut?
 
 
 
Jika ya, ada sesuatu yang kurang normal dalam tubuh anda. Wanita normal akan mengalami kitaran haid 28 hari ( hari pertama haid adalah hari 1). Jika haid tidak dating setiap bulan anda perlu mengambil supplemen untuk membantu kitaran haid anda. Jangan dipandang remeh masalah ni ya... Lebih-lebih lagi jika anda mengalami senggugut.
 
 
 
Supplemen apa yang sesuai? Semestinya GLA dan ESP. Gabungan keduanya sangat bagus untuk membantu anda mengawalatur kitar haid anda, juga masalah senggugut. Namun jika bajet anda terhad, mulakan dengan GLA dulu ya...



 
 
TESTIMONI 1
 

 
 
 
TESTIMONI 2
 
 


 

Alhamdulillah... sesungguhnya kita kena berikhtiar... Jika anda remaja, ketidakstabilan haid mungkin gangguan hormon... namun, jika dibiarkan bimbang akan melarat sehingga dewasa. Haid tidak teratur juga petanda awal masalah kesuburan. Rawat segera ya... cubalah GLA dan ESP. Kedua-duanya merupakan supplement yang natural, selamat dan tiada kandungan bahan kimia yang merbahaya.... In Shaa Allah membantu masalah haid tidak teratur dan senggugut...
 
 
 
 
 
Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :

Call / Whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia
 

Konsultasi percuma untuk customer saya sahaja ya....



Penafian : Segala testimoni / penulisan produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.






COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG. 
 



 



No comments:

Post a Comment