Tuesday 10 June 2014

Meal Shakes

 
Lama tak bercerita pasal Meal Shakes. Dalam keghairahan mommies semua mengambil supplemen untuk kesihatan badan, penyusuan, kecantikan mahupun slimming, jangan lupakan si manja kita. Mereka juga perlukan supplemen terutamanya bagi anak yang susah makan dan kerap demam.
Kenapa Meal Shakes? Sebab Meal Shakes ni multivitamin yang dilengkapi dengan sumber protein, kalsium dan fiber. Mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan yang perlu untuk tubuh anak. Rasanya memang sedap, seakan-akan vanilla ice cream...
 
 
Antara kelebihan Meal Shakes :
  • Meningkatkan sistem imun badan anak
  • Tubuh anak lebih sihat, kuat dan bertenaga
  • Membantu melwaskan jika anak anda mengalami sembelit
  • Membantu mengurangkan parut
  • Membantu masalah kulit
 
2 perkara yang saya dan ramai ibu di luar sana yang telah cuba Meal Shakes, PALING suka ialah ANAK JARANG DEMAM dan LEBIH SUKA MAKAN!! Syukur Alhamdulillah....
 
 
 
TESTIMONI 1
 
 
 
TESTIMONI 2
 
Alhamdulillah... Meal Shakes memang membantu anak-anak kita kekal sihat dan berselera makan. Jika anda ibu berkerjaya dan anak tinggal di nursery, Meal Shakes sangat bagus bagi mengelakkan anak mudah berjangkit dengan anak yang lain.
 
 
 
 
Anda berminat??
 
 
Call / Whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia
 

Konsultasi percuma untuk customer saya sahaja.....
 
 
 
Penafian : Segala testimoni / penulisan produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.



COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG. 
 

No comments:

Post a Comment