Monday 9 June 2014

Vitamin E ~ Suami Makin Sayang..

 
 
Alhamdulillah.... dalam kesibukan seharian, saya masih cuba update blog kesayangan saya ni untuk tatapan semua.. Mudah-mudahan artikel ini membantu semua wanita dan ibu-ibu di luar sana yang membaca.
 
 
Hari ini saya nak update tentang Vitamin E - Suami Makin Sayang atau "Vitamin Cinta" yang makin ramai customer saya amalkannya. Rata-rata memang senyum sampai ke telinga dan happylah sebab kualiti hubungan suami isteri bertambah baik dan suami pun makin saying... hehehe
 
 
Ramai juga nak tahu apa benefit lain Vitamin E ni selain bertindak sebagai vitamin cinta. Barulah berbaloi beli . Betul tak? Ok ni antara khasiat Vitamin E.
 
  • Mencantikkan kulit dan menaikkan seri muka
  • Kulit tampak halus, gebu dan licin
  • Mengurangkan jeragat, parut dan jerawat
  • Mengurangkan masalah minyak dan kulit kering pada muka
  • Mengandungi antioksidan yang tinggi dan bertindak untuk awet muda
  • Mengurangkan sakit sendi
  • Mengekalkan kesihatan saraf dan otot
  • Mengekalkan kecantikan rambut
  • Mengelakkan masalah berkaitan kanser
  • Meningkatkan kesuburan
  • Meningkatkan keinginan seksual
  • Meningkatkan orgasma yang lebih kerap dan bersemangat
 
Vitamin E Shaklee ni memang dah terbukti berkesan dan kalau anda beli vitamin E lain di luar sana, kesannya takkan sama. Percayalah....
 
Untuk makluman, Vitamin E sesuai diambil oleh semua lelaki dan wanita, ibu-ibu yang masih dalam pantang dan menyusukan anak juga boleh ambil untuk kesan yang sangat baik. Namun ibu mengandung tak boleh ambil ya.... tunggu bersalin baru boleh mula makan..
 
 
Untuk anda yang berminat mendapatkan Vitamin Cinta ini, sila hubungi saya di 019-2574147 atau Add Fb saya Nazatul Rahman Biz untuk maklumat lanjut.
 
 
 
 
 
COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.
 
 

No comments:

Post a Comment