Friday 19 September 2014

Lecithin Shaklee

Lecithin Shaklee

Antara produk terlaris ialah Lecithin Shaklee. Kenapa? Kerana ia mampu menguruskan orang yang berbadan besar ! Wah... gitew.....


Betulke Lecithin boleh menguruskan badan? Ya semestinya, Jika anda mengambil dengan konsisten. Rahsianya amalkan lecithin selama beberapa bulan, dan anda pasti dapat melihat kesan yang menakjubkan. Budget terhad? Jangan risau, harga Lecithin cuma RM52 je... apalah sangat Rm50 berbanding kecantikan anda kan!


Sebelum nak amalkan Lecithin Shaklee, anda pasti nak tahu apa kandungannye kan?
  • Lecithin Shaklee diekstrak dari kacang soya organic bukan GMO. Setiap kapsul mengandungi 520 mg lecithin soya termasuk 80 mg kolin dan 48 mg inositol.
  • Tidak diperbuat daripada haiwan, tiada pewarna atau perasa tiruan.
  • 100% semulajadi, selamat dan berkesan
  • Halal


Kebaikan Lecithin Shaklee
  • Memecahkan lemak dan kolestrol - bertindak sebagai "pembersih" salur darah, membantu emulsi lemak, kolestrol dan trigliserida dalam tubuh.
  • Menghalang obesiti dan melangsingkan tubuh - Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak dalam tubuh.
  • Meringankan sembelit - Di mana Lecithin Shaklee adalah pelembut najis yang berkesan. Ia membantu melaembutkan usus dan membuang toksin dalam usus.
  • Lecithin Shaklee juga  membantu menghalang kejadian batu karang. Ini kerana 90% kejadian terjadi disebabkan kolestrol. Dengan mengemulsi lemak, penyakit batu karang dapat dikurangkan atau dielakkan.


Berikut antara testimoni :


Testimoni 1



lecithin shaklee



Alhamdulillah... Lecithin Shaklee memang terbaik dalam mencairkan lemak

Untuk kesan maksimum Lecithin memang berkesan jika diambil bersama Alfalfa. Alfalfa fungsinya untuk buang lemak yang telah dipecahkan oleh Lecithin tadi. So BAKAR + BUANG = hasilnya KURUS lah kan....

Tips memastikan Lechitin membakar lemak dengan berkesan adalah, minum air kosong banyak.... lebih kurang 3L ye....




Untuk mencuba produk ini sila hubungi saya di :


Call / Whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya.

Klik Like di FanPage saya : Mommy Aulia

Konsultasi percuma untuk customer saya...


Penafian : Segala testimoni / penulisan produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapatkan nasihat dari pakar kesihatan.




COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.



No comments:

Post a Comment