Thursday 18 September 2014

Rahsia kekal langsing ibu menyusu dengan shaklee






Umum dah mengetahui Shaklee memang istimewa.... Hari ni nak share rahsia kekal langsing ibu menyusu... Mommies mesti nak tahu kan... apalah yang istimewa sangat tu... jom...jom..jom... kita bergosip tentang slimming set Shaklee... khas untuk ibu menyusu yang dah makin hot dan popular ni....




Set slimming ibu menyusu Shaklee bukan sekadar menurunkan berat badan tau mommies.. Tapi banyak lagi keistimewaannya. Antaranya ialah :

~ menggebukan kulit muka
~ mengurangkan dan menghilangkan parut-parut jerawat
~ mengurangkan dan menghilangkan jeragat
~ kulit bertambah cantik dan berseri-seri
~ set slimming yang selamat dan berkesan


Walaupun pengambilan supplement adalah pilihan terbaik bagi mommies yang sibuk, namun tak semua produk slimming boleh diambil oleh ibu menyusu. Apa yang pastinya Set Slimming Breasfeeding Shaklee , adalah selamat dan berkesan diambil oleh semua ibu yang menyusu kerana ia tidak memberi kesan sampingan terhadap proses penyusuan dan kesan negatif ter hadap baby. Maah susu ibu akan bertambah meriah dan jadi lebih berkhasiat dengan pengambilan ESP dan Alfalfa sebagai milkbooster selain fungsinya dapat menurunkan berat badan.



Apa peranan setiap supplement dalam slimming set ni ya?
  • LECITHIN - berperanan untuk memecahkan lemak
  • OMEGA GUARD - berfungsi untuk mengurangkan selera makan dan membantu memecahkan lemak
  • ALFALFA - berfungsi untuk membuang lemak yang dipecahkan serta bertindak sebagai milk booster
  • ESP - Membantu mommies untuk memberi rasa kenyang untuk jangka masa panjang dan membantu meningkatkan pembakaran kaori sehingga 35%. ESP juga sememangnya milk booster terhebat yang sememangnya telah diakui oleh jutaan penggemar Shaklee yang mencubanya.

Antara Lecithin dan Omega, anda boleh memilih salah satu. Jika anda kuat makan, masalah anda boleh dikurangkan dengan mengambil Omega Guard.





Supplement / vitamin tambahan bukanlah ubat. Pengambilan supplement adalah bertujuan untuk mengisi kekurangan zat dan nutrisi yang diperlukan oleh badan akibat diet seharian yang tidak seimbang.

Tetapi, dengan memastikan badan mendapat zat dan nutrisi yang diperlukan, secara tidak langsung banyak masalah kesihatan dapat diatasi. Pengambilan supplement Shaklee bergantung kepada masalah kesihatan, Tahap kesihatan, cara hidup dan nutrisi individu.



Untuk mencuba produk ini, sila hubungi saya di:

Call / Whatsapp : 019-2574147

Email : zatulshoppe@gmail.com

Add Fb saya : Nazatul Rahman Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik like di FanPage saya : Mommy Aulia


Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya...




COD AREA : MERU, KAPAR, BUKIT KAPAR, PUNCAK ALAM, PUNCAK PERDANA, KLANG SENTRAL, SETIA ALAM, SHAH ALAM, BUKIT RAJA KLANG, BUKIT TINGGI KLANG.  

No comments:

Post a Comment